12. 9. 2015

DŽEMY BEZ CHÉMIE

Výroba džemov je rodinná tradícia, ktorá koluje už dlé roky, z prababky na babku, z babky na mamu, z mamy na dcéru. Moju vášeň pre remeslo, je poznať v kvalite džemov. Je to nádherný pocit vedieť, že džemy sú vyrobené s láskou, bez chémie a že vás chuť džemov prenesie do celého sveta. Najviac ma teší a motivuje, keď si na džemoch pochutíte a že výroba džemov stále pretrváva v plnom prúde, na záhorí v malej dedinke menom Sološnica, na území Čiech v útulnej dedinke menom Letonice, na území Nemecka v dedinke Okarben a u mňa doma v meste Frankfurt nad Mohanom. Momentálne mám v ponuke džemy, ktoré sú vyrobené z prírodných produktov a bez chémie. Používam čerstvé ovocie, trstinový cukor, pomarančovú alebo citrónovú šťavu. Do džemov pridávam niekedy bylinky, korenie alebo jedlé kvety. 

Navarila som tri druhy džemov: hruškový džem so škoricou, zázvorom a mandľami, citrónový džem s lupienkami ruží a broskyňový džem so škoricou a levanduľou.

Džemy sa hodia výborne k maslovým sušienkam, palacinkám, alebo len tak na maslový chlebík. 

Ak máte akékoľvek otázky ohľadne džemov, rada zodpoviem. Už sa teším.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára