3. 10. 2015

ROZMARÍNOVO-CESNAKOVÉ KOTLETY

Jahňacie mäso je veľmi zdravé a dobré. Teraz mi prosím prepáčte, moje vegetariánske kamarátky, že tu útočím práve s jahňacinou. Nejeme ju každý deň. V obchode pomerne drahšie mäso, ale raz za čas si treba dopriať. Dodá telu energiu, hlavne teraz, keď sa ochladilo. Muž si veľmi pochutil a povedal, aby som sa odhlásila z mojich kuchárskych portálov, lebo sa do ničoho nevopchá. A vymyslel si pre mňa novú prezivku. Volá ma FOODBLOGER, GLOGER. 

Potrebujeme: 

2 - 4 kúsky jahňacích kotliet
4 strúčiky cesnaku
2 vetvičky čerstvého rozmarínu
1 chilli papričku
olivový olej
bylinkovú soľ
čierne mleté korenie

Šalát:

250 g rukola šalátu
2 koktailové rajčinky
50 g čierne a zelené olivy
1/2 feta syru
1/2 citrónovej šťavy
1 PL olivového oleja
soľ a čierne mleté korenie

Ako nato: 

1. Kotlety umyjeme, vysušíme papierovými utierkami. Potrieme z oboch strán cesnakom. Okoreníme, osolíme. Do rozohriatej panvičky dáme olej, na plátky nastrúhaný cesnak, rozmarín a chilli papričku. 

2. Opražíme z oboch strán do zlatova asi 5 minút a dáme ešte zapiecť do trúby pri 200 °C asi 5 - 10 minút. Dala som celú panvičku do trúby, môžte použiť aj pekáč. 

3. Šalát si pripravíme tak, že umyjeme rukola šalát, rajčinky prekrojíme na pólky, syr nakrájame na kocky, osolíme, okoreníme podľa vlastnej chuti. Pridáme olivy, olej a citrónovú šťavu a všetko spolu premiešame. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára